In opdracht van ProRail hebben wij conserveringswerkzaamheden op station Eindhoven uitgevoerd. Wij waren de economisch meest voordelige inschrijver. Wegens beperkte buitendiensten, hebben wij niet gekozen voor vaste of rolbare steigers. In plaats daarvan hebben we gezocht naar andere mogelijkheden. Uiteindelijk is gekozen voor de inzet van een spoorhoogwerker: de Buffel. Hiermee konden wij een flexibel, gericht en veilig werkgebied creëren.
De reductie van CO2-emissie is met name bereikt door het uitschakelen van machines tijdens de pauze. Daarnaast werkten we met vier elektrische hoogwerkers, die wij op het E-Net aangesloten hebbben, voor rekening van Prorail/NS.
Wij willen bij ons eigen proces het energieverbruik goed in de gaten houden. Bovendien willen we inzien hoeveel elektriciteit van de opdrachtgever wordt gebruikt. Daarom ontwikkelen wij een paddenstoel met een geïntegreerde kilowatt-uurmeter, speciaal voor ons werk.